Klachten en opmerkingen
Direction wil graag dat al haar relaties tevreden zijn over haar dienstverlening. In alle contacten met onze relaties hechten wij veel belang aan een persoonlijke en professionele wijze van communicatie. Het kan wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval horen we graag van u. Zodat wij er samen kunnen uitkomen. En om van onze fouten te leren. Wij hopen dat met een goed gesprek uw vertrouwen in ons hersteld wordt.
Klachten kunnen mondeling, schriftelijk (of per onderstaand formulier) uiterlijk 2 weken na levering worden ingediend bij:
Direction Europe BV
T.a.v. Management (info@dir.nl)
Oude Enghweg 2
1217 JC Hilversum
Telefoon 035 – 603 79 79
- De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk bevestigd aan de indiener.
- De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de betreffende programma manager (Marco Schreurs en/of Robert Smit) en wordt vertrouwelijk behandeld (eventueel aangevuld met een lid van de directie).
- Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Binnen 2 weken ontvangt u een schriftelijke of mondelinge reactie, afhankelijk van de aard van de klacht.
- Mochten Direction en de indiener nu niet tot overeenkomst komen zal de klacht overgedragen worden aan een onafhankelijke derden (door u als klant te bepalen). Het oordeel van deze onafhankelijke partij zal bindend zijn voor beide partijen, eventuele consequenties welke hieruit voort kunnen vloeien zullen door Direction snel worden afgehandeld.
- Klachten en de wijze van afhandeling worden door Direction geregistreerd en voor de duur van 5 jaar bewaard.
- Graag verwijzen wij u voor verdere informatie omtrent de procedure bij klachten naar onze Algemene Voorwaarden.